Kreatívigazgatókat és Kreatív stratégát nevezett ki a Café
Dátum: 2018-04-06Április elejétől új szervezeti struktúrában folytatják tovább munkájukat a Café Communications szakemberei. A kreatív osztályt a jövőben Csirke ...
TovábbÁprilis elejétől új szervezeti struktúrában folytatják tovább munkájukat a Café Communications szakemberei. A kreatív osztályt a jövőben Csirke ...
TovábbA Pilsner Urquell márka által kiírt tenderen a Café Communications branded content és influencer marketing specialista divíziója, a ...
TovábbIsmét fiatal csapatok nevezését várta a Young Lions Competition előválogatójára a MAKSZ, a Cannes Lions nemzetközi kreatív fesztivál ...
TovábbA napokban kirobbant Facebook botránnyal kapcsolatban ismét előtérbe kerültek a felhasználókat érintő adatvédelmi kérdések, miután a Cambridge Analytica ...
TovábbBrand Bar Communicationsre keresztelte át Simon Attila ügyvezető a tulajdonában lévő Café Design grafikai ügynökséget. Sem a cég ...
TovábbStories – titkok és tippek márkáknak, a Café Communications branded content divíziójából. Márkázott történetek: hatékony kommunikáció generációkon keresztül, ...
TovábbAz Instagram egy olyan funkció széleskörű bevezetését tervezheti, ami miatt világszerte webáruházak millióinak lesz majd szükséges átgondolni a ...
TovábbDósa Detti (szövegíró), Lakatos Balázs (art director), Csirke Dániel (creative group head) és Rátz Péter (designer, DTP) 2 aranyat hozott el a ...
TovábbVan egy oldal az Ads of the world, amely a világ legnagyobb kreatív hirdetési indexeit mutatja, ahova a ...
TovábbA Facebook az emberek közti kommunikáció minőségét kívánja elősegíteni. Mark Zuckerberg „idén a felhasználók boldogságát tekinti prioritásnak, ugyanis ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport