Milyen szempontokat vegyünk figyelembe influencer választás során?
Dátum: 2018-03-06Azt már nem kell hangsúlyoznunk, hogy az influencer kommunikációnak van létjogosultsága, hisz az elmúlt két évben minden erről ...
TovábbAzt már nem kell hangsúlyoznunk, hogy az influencer kommunikációnak van létjogosultsága, hisz az elmúlt két évben minden erről ...
TovábbMilyen céllal jött létre a Stories., és hogyan illeszkedik a Café Communications tevékenységébe? Többek között ezekről a témákról ...
TovábbMárciusban elindítottuk a Café Communications Instagram csatornáját, így mostantól akkor is beleshetsz az irodánkba, ha erre egyébként nem ...
TovábbAzt hiszik az emberek, hogy a Facebook ingyen van, pedig az idejükkel és az adataikkal fizetnek érte – ...
TovábbNapjainkban már nem újdonság, hogy a fogyasztók ingerküszöbét egyre kevésbé viszik át a hagyományos marketing eszközök. Míg korábban ...
TovábbFebruárban indul a Café Csoport és a Be Social közös tartalommarketing képzése az ELTE Kommunikáció és Média szakával ...
TovábbGondolnád, hogy egy magas hangon japánul sipítozó, virtuális rajzfilmkarakter YouTube videót több millióan nézik? Rettegjetek, hús-vér influencerek: jönnek ...
TovábbFintech, blockchain, bitcoin, kriptovaluta – jól használod ezeket a kifejezéseket? 2017-ben szinte nem volt olyan szakmai konferencia, ahol ne ...
TovábbKiválóan szerepelt a Café Communications és a Be Social az idén harmadik alkalommal megrendezett DMBP díjátadón, ahol mindketten ...
TovábbBaló Györggyel Varga Gábor digital business director és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője beszélgetett a Facebook algortimus váltásáról ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport