A brief
Dátum: 2013-08-12Rendszerszerető tanmese a brief fontosságáról (hosszú, talán szórakoztató, de mindenképpen tanulságos) A mostani bejegyzés sajnos abszolút az empíriáról ...
TovábbEz nem az előző sztori folytatása lesz. Arról csak annyit, hogy időközben javult a helyzet. Mint megtudtam, elindult ...
TovábbEzúttal két kedvenc vesszőparipámat ötvözöm, és egy számomra nagyon jó példát szeretnék bemutatni arra, hogy milyen egy jó ...
TovábbNick Hornby zanza helyett jöjjön némi szakmai sorvezető. Lépten-nyomon kérdezgetik tőlem, mit kell nagyon tudni, ha az ember ...
TovábbValószínűleg az illetékesek már veretes könyveket írtak, és heteket tanácskoztak lesötétített szobákban az egyes vallások kommunikációjáról, hogy gyerekek, ...
TovábbAz állásinterjúinkon elhangzó „Miért éppen ügynökség?” kérdésre a leggyakoribb válasz: vonzó a sokszínűség, a változatosság megléte a mindennapi ...
Tovább– kéri az egész országot Rózsa György. Elérkeztünk az első lekapcsolásig, november elsejétől pedig már sehol nem lesz ...
TovábbSokat értekezünk a mai trendekről, olyan hangzatos, modern kifejezésekről, mint az insight, engagement, emotion, amelyek meghatározzák a marketingkommunikáció ...
TovábbHogy miről fantáziálnak az izzadt tenyerükkel a tollat szorító szövegírók? Milyen buja szerepjátékok pörögnek végig az art directorok ...
TovábbAmikor kb. 6 évvel ezelőtt a férjem otthagyta a nyugalmas offline médiatervezői állását egy alacsonyabb pozíciójú online-os munkáért, ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport