Nyereményvadászok – avagy döntsük már el, kire a célzunk
Dátum: 2013-05-10Örömmel olvastam Szerényi Szabolcs kiváló cikkét a Kreatív Online hasábjain (az írást mi magunk is utánközöljük itt) a promóciókban rendre felbukkanó ...
TovábbÖrömmel olvastam Szerényi Szabolcs kiváló cikkét a Kreatív Online hasábjain (az írást mi magunk is utánközöljük itt) a promóciókban rendre felbukkanó ...
TovábbA közösségi média terjedése alapjaiban változtatja meg mindennapjainkat – de megváltoztatja-e a piacgazdaságot is? A Gartner* kutatócég szerint a ...
TovábbAmikor az ember elveszít egy ügyfelet, óhatatlanul azon kezd gondolkozni, mit is csinált rosszul. Nem volt sikeres a ...
TovábbAzt hiszem vitán felül áll, hogy a legvonzóbb ajánlat mindig az, amelyiknek nincs költsége, vagyis ingyen van. Az ...
TovábbMár csak egy évet kell aludni – mondja Eric Schmidt. A világ geekebbik felének ennyi ideje maradt tehát, ...
Tovább5 kupacban 14 ember! – csettintettem elégedetten, és annyira virulhatott a fejem, hogy többen meg is kérdezték: örülsz mi? Még ...
Tovább„Mutass egy ügyfelet, aki még nem akart vírusvideót készíttetni, és mutatok neked egy embert, aki még nem látta ...
TovábbHa valaki pr-sek és újságírók közé keveredik, csakhamar azon kapja magát, hogy felvetődik az örök gumicsont téma, azaz ...
TovábbA Coffein blog gazdái minden szerző lelkére matrózcsomóval rákötötték, hogy ez egy szakmai blog, amelynek a fő profilja ...
TovábbTavaly ilyenkor egy írásomban kifakadtam azon, hogy ebben a szakmában az elmúlt évtizedekben mennyire jellemző volt, hogy senki ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport