Reklám-film-elemzés
Dátum: 2013-06-0411 000. Nagyjából ennyi reklámfilmet vetítenek a hazai televíziók naponta a Nielsen 2012-es mérése szerint. Mivel mozgóképes tartalomról ...
Tovább11 000. Nagyjából ennyi reklámfilmet vetítenek a hazai televíziók naponta a Nielsen 2012-es mérése szerint. Mivel mozgóképes tartalomról ...
TovábbKvázi bármely újságíró megmondhatja, hogy a postafiókját naponta elönti a sajtóközlemények áradata, amelyeket lelkesek pr-sek, vállalati kommunikációs szakemberek ...
TovábbPéntek este fél tíz, barátok, vacsora utáni beszélgetés, hónapok óta először végre mindenki ráér. Minden megy, ahogy a ...
TovábbPattanásos, frusztrált tini vagy, és ha meglátod a suli folyosóján rajongásod tárgyát, nyilván meg se mered szólítani, sőt ...
Tovább(Avagy néha nemet kell mondani) Naponta hozunk kisebb-nagyobb döntéseket vállalkozásainkban. Mi egy nagyobb döntés után vagyunk. Alapos mérlegelés ...
TovábbA blogtroll az értelmetlen, ámde élvezetes széthúgyozáson túl azért ember is, és mint ilyennek, vannak neki időnként értelmesnek ...
TovábbNégy éve költöztünk Őrbottyánba. Csodás kis hely (nem, nem Őrbottyánt fogom sztárolni, azt majd talán egyszer máskor), bár ...
TovábbAvagy hogyan jelennek meg a kortárs magyar írók a social mediában? Kell-e félteni érzékeny lelkűnek, elefántcsonttoronyba zárkózottnak képzelt ...
TovábbMájus 2-án ünnepeltem a 12. betöltött élet- és munkaévemet a Cafénál. A tucatodikat. Ilyenkor mondanák, ha most elcsapna ...
TovábbA Klippan kanapé után következzen egy másik design témájú blog. Életem első állásinterjúján a Hiltonban voltam. Akkor még ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport