Kelj szárnyra, szájról-szájra
Dátum: 2014-06-25Van egy sorozat a filmtörténetben, ami egyszerűen nem tud hibázni. Lassan 40 éve bérelt helye van a mozis ...
TovábbVan egy sorozat a filmtörténetben, ami egyszerűen nem tud hibázni. Lassan 40 éve bérelt helye van a mozis ...
TovábbAz SOS munka olyan, mint egy vírus. A megelőzés némi előrelátással pofonegyszerű lenne, de valahogy csak megkapod. Nem számítasz ...
TovábbRisk Everything. All in or Nothing. Véresen komoly szlogenek a Nike és az Adidas focivébére időzített reklámfilmjeiből. A ...
TovábbNekünk a social media munkaterep. Figyeljük, próbáljuk időben felismerni a tendenciáit, és saját hasznainkra fordítani. Ugyanakkor a Facebook, ...
TovábbA reklámbiznisz egyik olyan területe ez, amely egyrészt szerintem nagyon izgalmas, másrészt soha semmilyen viszonyom nem volt vele. ...
TovábbManapság, ha végigmegyünk az utcán, a Nemzeti Dohánybolt feliraton kívül nem nagyon találkozunk cigarettareklámmal. Pedig volt idő, amikor ...
TovábbNekem mostanában attól, hogy vadidegen embereknek osztogatok kávét a város különböző pontjain. Nem, ez nem valami perverz szokásom, ...
TovábbÁprilis 9-én a Café Tízórai Történetek keretében Csókay Ákos és Vasvári Zsombor, a Digital Identity Agency magyarországi alapítói ...
TovábbA Nemzeti Dohányboltok után most megalakult a magyar kreativitást összefogni vágyó újabb állami kezdeményezés, a Nemzeti Kreatív Intézet, ...
TovábbAz év eleje óta egyre több ismerősöm hagyja el a kommunikációs szakmát. A legtöbbjük éles váltást hajt végre. ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport